Întrebări Frecvente
Se selectează produsul şi se apasă butonul „Adaugă în coş”.
Numărul de bucăţi se poate modifica atât la adaugarea iniţială, cât şi din „Coşul de cumpăraturi”.
Se apasă butonul „Plasează Comanda”.
Se completează datele personale necesare comenzii și livrării (dacă nu sunteți autentificați în cont).
Se selectează metoda de livrare preferată. (Produsele Digitale se livrează instant sub forma de link de downloadat.)
Se selectează metoda de plată preferată. (Produsele Digitale se plătesc doar online.)
Se apasă butonul „Finalizează Comanda”
În cazul plății online, prin card bancar, se trec detaliile de plată.
Notificarea primită după efectuarea comenzii, are rol informativ.
Comanda se consideră efectuată când se primește notificarea de expediere.
Ramburs, la primirea coletului de la curier.
Sau
Plata online, prin card bancar, prin intermediul procesatorului utilizat.
În ambele cazuri, se va percepe distinct plata pentru transport, dacă este cazul.
Produsele Digitale se plătesc doar online.
Mai multe detalii pe pagina Livrare Plată Returnare.
Produsele Digitale se primesc sub forma unui Link de Downloadare
pe Pagina de Mulțumire după finalizarea comenzii și
sub formă de Link de Downloadare pe adresa de email atașată contului de pe care s-a efectuat comanda.
Acest Link e valabil 30 de zile!
(Sau, în cazul în care comanda a fost făcută fără cont, adresa de email oferită la finalizarea comenzii.)
Livrarea produselor fizice se face în aproximativ 2 zile lucrătoare, prin Curier Rapid.
Pentru comenzi < 300 lei, transportul e de 25 lei.
Pentru comenzi > 300 lei, transportul este gratuit.
Mai multe detalii pe pagina Livrare Plată Returnare
Produsele DIgitale nu se pot returna și rambursa.
În termen de 14 zile lucrătoare, comanda de produse fizice se poate returna fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv.
Taxele de transport pentru retururi vor fi suportate de Cumpărător.
Se notifică Socolossal prin intermediul unei convorbiri telefonice sau al unui e-mail despre dorinţa de retur a produsului în maxim 14 zile de la primirea coletului.
Condiţia de returnare e ca produsul să se afle în aceeaşi stare în care a fost livrat: în ambalajul original cu toate accesoriile şi etichetele, fără semne de utilizare.
Se ambalează corespunzător produsul/produsele pentru a nu fi deteriorate la transport.
Ne rezervăm dreptul de a refuza retururile care nu respectă aceste condiţii.
Contravaloarea produsului/produselor se va returna în contul Cumpărătorului, prin virament bancar, în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea coletului de către Vânzător.
Mai multe detalii pe pagina Livrare Plată Returnare.
Datele personale, precum numele, adresa, numărul de telefon şi email-ul, se prelucrează doar în scopul procesării şi onorării comenzii.
Acestea nu vor fi vândute către terţi, ci doar transmise către compania de curierat cu care avem contract şi furnizorii de servicii de plată online.
Detaliile de plată vor fi procesate în siguranţă doar de către platforma de plată online şi procesatorul de plăţi integrat.
